Justin om att adoptera djur


Justin Bieber hoppade på chansen att leda en ny kampanj djur antagande för personer för etisk behandling av djur - eftersom han är bunden till sin pappa på ett härbärge för herrelösa katter och hundar när han var barn.

''Baby'' sångaren och ......hans hund medverkade i en annons för PETA: s ungdomsförbund 2009, uppmanar fans att anta förirrar form skyddsrum under valpar från butiker - och nu är han tillbaka för en ny kampanj, och betonade den glädje han hade med sin första husdjur, Sam, som han tog i från ett skyddsrum.

Han berättar för djurrättsorganisationen Animal Times Magazine, "Vi flyttade till en stad där jag inte riktigt visste vem någon var, så ... jag ville ha en kompis runt och Sam var ... den vännen. Min pappa och jag brukade gå och hänga... bara att gå och besöka de olika djuren."

Och Bieber är desperat för fans att besöka sin lokala kvinnojouren innan något beslut fattas om att bli en hund eller katt ägare.

Han tillägger, "Det är verkligen viktigt att man anta. Jag vill verkligen uppmuntra att gå ut till ett djurhem eller en plats där du kan få en hund som övergivits eller inte har ett hem.''

haha älskar bilden♥



  Namn:
   Kom ihåg mig?
  E-postadress: (publiceras ej)
  
   URL/Bloggadress:
  
  Kommentar: