Justin: "Vi hade ingen mat"



Justin Biebers liv är en riktig framgångssaga – på kort tid har 17-åringen gått från att spela in hemmavideos för Youtube, till att sälja ut Madison Square Garden. Men för bara några år sedan hade han inte ens en riktig säng att sova i. I en intervju med The Sun berättar stjärnan om sin fattiga bakgrund.

— Stället vi bodde på var riktigt smutsigt. Vi hade musfällor överallt eftersom vi hade möss i huset. Jag hade inte ens en riktig säng, jag sov på en blå bäddsoffa i mitt rum, avslöjar han för tidningen.

— Vi hade ingenting i kylskåpet, förutom något till lunchlådan jag hade i skolan och lite makaroner med ost, fortsätter Justin.

Popstjärnans mamma, Pattie Mallette, har tidigare uttryckt sin lättnad över att sonen inte längre behöver bo i de kvarter där han växte upp.

— Hon tycker att det känns tryggare att han lever den här sortens liv, eftersom det är strukturerat och vi vet var han är hela tiden. Hon känner att om de fortfarande hade bott i Stratford, Ontario, hade han hamnat i en massa trubbel, sa Justins manager Scooter Braun tidigare till Hollywood Reporter.

Bieber avslöjar även för The Sun att han gärna skulle vilja spela Oliver Twist i den nya uppsättningen av musikalen ”Oliver!” från 1966, eftersom han skulle kunna identifiera sig med den fattiga barnhemspojken. Det återstår att se om 17-åringen lyckas nå ännu ett av sina mål – han lever trots allt efter mottot ”Säg aldrig aldrig” (never say never).




  Namn:
   Kom ihåg mig?
  E-postadress: (publiceras ej)
  
   URL/Bloggadress:
  
  Kommentar: