You hurt Selena, it hurts Justin (läs och titta)

Nu måste jag skriva av mig lite. Ni som hatar Jelena. Varför gör ni det? Är det för att hon tog Justin ifrån er? Vi visste alla att Justin skulle skaffa en flickvän förr eller senare, och nu hände det. Ni tror att om Justin skulle vara singel så skulle ni få en chans med honom osv. Men nej det skulle ni inte. Jag snackar om alla Beliebers. Alla tror ju att man kan få en chans med Justin. Varför skulle man inte vilja det liksom, Justin är ju den underbaraste killen någonsin? Men det ger er ingen rätt att göra så mot Selena (ni som hotar henne). Selena är en vanlig tjej som blev kär i Justin och Justin är en vanlig kille som blev kär i Selena. Vet ni hur mycket hotbrev och hotmeddelanden hon får varje dag? Väldigt många.. Tänk om flera miljoner tjejer över hela världen kallade dig för fula ord. Nu ska jag inte skriva vilka ord eftersom dom är elaka och hemska. Tänk om ni var Selena. Skulle ni inte vilja ha ett normalt förhållande med killen du älskar? Ni skulle inte vilja höra dom orden varje dag. Ni skulle inte ha mått bra. Jag vet inte hur Selena kan fortfarande ha ett leende på läpparna efter allt. Har ni tänkt på Justin någon gång? Ingen vill ha sånna fans, som hotar sin flickvän. Tänk hur mycket han blir sårad, att han vet att dom som stöttar honom mest hotar tjejen han älskar.

Selena är inte den enda som blir sårad.. Tänk på Justin. You hurt Selena, it hurts Justin.





    Postat av: Frida<33

jag har aldrig hatat Selena och kommer aldrig göra jag är ett jätte stort fan av båda två och jag är glad för deras skull och det borde alla anndra oxå vara om man skickar sonna saker till Selena så är man inte riktiga Beliebers och U smile I smile alla borde tänka på det

xoxo Frida<333

     2011-07-15 / 20:22:25


  Namn:
   Kom ihåg mig?
  E-postadress: (publiceras ej)
  
   URL/Bloggadress:
  
  Kommentar: