Justin om hans fans

Det kan inte vara roligt att vara Justin Bieber ibland.

Visst, han har hits som Baby till hans namn, varit stjärnan i en 3-D film (Never Say Never), och vann årets artist på American Music Awards förra året.

För att inte nämna att han kan räkna kändisar som Usher och Kim Kardashian som vänner.

Men när det kommer till hans beundrande fans."Jag måste vara försiktig, sade han till reportrar på en presskonferens i Singapore Indoor Stadium igår.

Att ta itu med varför han inte hälsade på sina fans efter landning på Changi Airport i måndags, sade han:

"Det var ett säkerhetsproblem ... Det skulle inte ha varit säkert för mig."

Man får en känsla av att Bieber - som släppte sin debut-EP, My World, under 2009 - önskar att hans fans skulle tona ner det lite.

"De skriker och sånt, jag har inte riktigt vant mig vid det. Det är fortfarande galet för mig," sade han.

Han sa också: "Jag älskar mina fans, men jag kan bara inte kan sätta mig in situationer där jag är i fara. Ibland, flickorna blir totalt galna och vill bara ta mig. "

Förra året när det var ett framträdande i Australien, så var det väldigt galet. När en panikartad flykt bland hans fans bröt ut. Och i Jerusalem tidigare denna månad var han enligt uppgift mobbad vid ankomst. Sightseeing planerna fick ställas in, tack vare det som nu kallas "Bieber feber".

Och förra månaden i Liverpool, så klädde sig två av Biebers kvinnliga fans ut sig till hotells städare, och smög in i hans svit.





  Namn:
   Kom ihåg mig?
  E-postadress: (publiceras ej)
  
   URL/Bloggadress:
  
  Kommentar: