Justin vill bli superhjälte

Jag skulle gärna göra en film baserad på en seriebok. Det finns så många ute just nu, och jag tror att det vore supercoolt att vara en del av det. Alla säger att jag är en sådan stor popikon, men jag tror att det är superhjältar som gäller nu. Min favorit är Captain America. Jag vet att det låter konstigt eftersom jag är kanadensare, men jag gillar faktiskt Captain America och allt han står för.

Jag kan också verkligen relatera till hur han brukade vara en riktigt klen kille, men samtidigt blev han en mäktig kulturikon. Det påminner mig om att även om jag är ung och liten så har jag fortfarande mycket inflytande över många människor och jag måste vara en förebild. Typ, man ser en liten kille i spegeln, men alla andra ser en figur som är större än livet och som måste vara en hjälte för människor över hela världen. Jag tycker det är coolt hur man kan vara en positiv förebild för alla, oavsett hur liten man är eller hur man känner sig. Jag tror att alla har en Captain America inom sig.

 

 




  Namn:
   Kom ihåg mig?
  E-postadress: (publiceras ej)
  
   URL/Bloggadress:
  
  Kommentar: