Justin vill ha mer skådespelar jobb

Bild från Never Say Never 3D.
Justin Bieber säger att han skulle älska att göra mer skådespeleri i framtiden.

Den tonåringa stjärnan gjorde sina skådespelardebut när han filmat två gäst avsnitt på CSI förra året och återigen tidigare i år, där han spelade rollen av en orolig tonåring.

Nu säger Justin att han hoppas på att kunna landa ännu mer TV och film arbete.

"Jag vill definitivt göra mer skådespeleri, och ytterligare min karriär inom detta område, det är något jag skulle älska attgöra, sade han under en intervju om " Kyle & Jackie O Show "på Sydneys 2day FM. 

Bieber förnekade också att hans debut dokumentär film Never Say Never var ett manus.

"Det var inte skript ... när jag var hos min mormor så säger hon alltid att jag ska städa upp efter mig själv, speciellt när jag är hemma, men jag är inte hemma så ofta, jag har faktiskt inget rum vid detta laget, det är bara för att jag reser hela tiden. "



    Postat av: SelenaGomezSwe

Hejsan



Gillar du Selena Gomez? Om du gör det så är min blogg rätt för dig ;)

     2011-04-13 / 18:42:40 URL: http://selenagomezsswe.blogg.se/


  Namn:
   Kom ihåg mig?
  E-postadress: (publiceras ej)
  
   URL/Bloggadress:
  
  Kommentar: