Start of something new, kap. 3.

- Gillar du Jaden Smith?
- Hmm.. Han är ju bra och så, men jag är inte direkt hans största fan som min bästis!
- Hehe okej, sa Josh och hade ett konstigt uttryck på ansiktet..
Hmm, undra vad det är med han..



Never say never never never.. Min mobil ringde..
- Ursäkta mig, min mamma ringer.. Jag kommer snart..
Jag gick snabbt från bordet och svarade.
.
- Hallå?
- Chloe var är du? hörde jag mamma säga.
- Jag är på Starbucks men några personer.
- Några personer? Jag visste inte att du kände folk i LA?
- Nej, men jag träffade en tjej och vi sitter just nu med hennes kompisar.
- Jaha okej. Jag ville bara höra om allt var bra. Vi äter middag om 1 timma. Var här då! Puss.
- Okej. Hejdå mamma!
.
Jag gick tillbaka till Jordyn och de andra.
- Ja men Jaden.. Josh slutade prata när han såg mg.
- Hej igen, sa jag med ett leende på läpparna. Pratar ni om Jaden igen?
- Hm.. Öhh.. Ahh, Josh är ett ganska stort fan. Ganska beroende, han kan inte sluta prata om honom haha!, sa Jordyn. Alla började skratta, även Josh!
Vi fortsatte prata väldigt länge.
.
- Oj shit! Jag måste gå nu! Mamma lagar middag. Men vi hörs senare va?
- Ja det klart. Jag följer med dig ut, sa Jordyn.
- Du.. Vill du träffas någon mer gång?, frågade Jordyn.
- Ja det klart!, sa jag. Du har mitt nummer va?
- Ja det har jag.
- Okej, ring mig imorgon så hittar vi på något.
- Okej, sa Jordyn och gav mig en kram.
Jag besvarade kramen och skyndade mig snabbt iväg tillbaka till hotellet.
Jag hoppar över några veckor nu..

Vi har varit 1 månad här i LA och jag har aldrig blivit bästa vän med någon lika fort som jag blev med Jordyn och hennes vänner. Vi kunde berätta allting för varandra. Men varje gång jag nämnde Jordyn så blev alltid Jenna lite småsur. Jag vet faktiskt inte varför, så jag försökte att undvika att prata om Jordyn. Men jag var med henne hela dagarna så det var lite svårt.
- Du mamma?
- Ja gumman?
- Jag ska till Starbucks och möta Jordyn och gänget! Sen ska vi kanske hem till till någon och kolla på film. Vänta inte uppe!
- Okej, men ta det lugnt.. Okej Chloe?
- Ja mamma, alltid!, sa jag innan jag gick ut.
.
Jag rusade in i Starbucks och gick fram till Jordyn.
- Hej alla! Jag måste verkligen in på toa jag kommer snart haha!
- Visst gå in du, sa Josh.
Jag slängde mina grejer på bordet och sprang in på toan. Men innan jag gick in såg jag den sötaste killen jag någonsin sett. Han var faktiskt lite bekant..
- Gud vad gullig han är!, sa jag till mig själv.
.
Jaden

- Hej, jag är tillbaks från toan.
- Hej kusin, sa Josh till mig och vi gjorde vårt speciella handslag.
- Vem var snyggingen som ni pratade med precis?
- Öh.. Umm, det får du reda på snart!, sa Jordyn lite nervöst.
- Okej visst, hon var faktiskt fin.
- Mmm, mumlade Jordyn.
.
Kan man bli kär vid första ögonkastet? För jag tror jag precis blev kär i toalettjejen. Jag loggade in snabbt på Twitter och tweetade: I think I'm in love.. It was love at first sight. I just have to find out who this girl is. Wish me luck!

Kommentera vad ni tycker. Jag vet.. Jag hoppade över ganska mycket. Men där jag är nu är klockan 3 på natten och jag visste inte vad jag skulle skriva och jag var tvungen och uppdatera! Så kommentera feedback och förslag till nästa kapitel. Ju mer ni kommenterar desto fortare kommer kapitlerna! :)




    Postat av: gracia

jag fattar inte,när jaden gick till toan blev han kär i en kille då eller?

     2011-07-17 / 23:59:58 URL: http://graciaaz.blogg.se/

    Postat av: Gracia

asså är det en riktig historia eller nåt som ni har hitat på? :)

     2011-07-18 / 17:03:10 URL: http://graciaaz.blogg.se/

    Postat av: nayara

kan du skriva mer

     2011-07-19 / 12:40:13

    Postat av: Adde

MEEEEEEEEEEEEEEER <3

     2011-07-27 / 03:08:13 URL: http://beliebeer.blogg.se/

    Postat av: Sagiiiis

MEEEEEEEER!!!! snälla!!!

     2011-08-23 / 20:48:30

    Postat av: lilla jag

MEEEEERR:-D

     2011-08-28 / 22:20:13

    Postat av: ingen

har du glömt bort novellen elr?

     2011-09-07 / 17:06:34

    Postat av: Saga

Snälla skriv mer !

     2011-09-13 / 22:29:12 URL: http://sagasmith.blogg.se/


  Namn:
   Kom ihåg mig?
  E-postadress: (publiceras ej)
  
   URL/Bloggadress:
  
  Kommentar: