Jaden var på tinychat i går.

Igår var Jaden i en tinychat. Eller rättare sagt, väldigt många! haha.
han bytade var femte minut ungefär, jag och stephanie och johanna var inne i alla tror jag.
Men tänkte lägga upp en bild på  det, för han hade nämligen cam,
hans kusin och moises var även också med honom.
här är tinychatten som han tweetade.
haha undrar vad han håller på med här?
där fick ni några bilder från i går.
tyvärr hade han inte på sin mic, så vi kunde inte höra vad dom sa.


    Postat av: juliaa

Hejsan :) Jättefin bogg ;)

Men när jag såg det att han hade gjort det rummet , så klickade jag på länken , men det var lösen :( Bara undrar om ni vet lösenordet ?

     2011-05-15 / 17:35:06

    Postat av: Anonym

när har han tinychat? och hur vet man om när han ska ha det ? :D

Grym blogg föresten! :)

KRAM

     2011-05-15 / 18:54:11


  Namn:
   Kom ihåg mig?
  E-postadress: (publiceras ej)
  
   URL/Bloggadress:
  
  Kommentar: