Dagens fråga

Tror ni på att Justin är pappan till Mariah Yeater's bebis? Kommentera vad ni tycker!


    Postat av: ellen

Nej! Hon ljuger! MEN ifall han är pappan så förlåter jag Justin endå!

     2011-11-11 / 19:29:16 URL: http://www.jbnovellerblogg.bloggplatsen.se

    Postat av: Annie

är inget JB fan men älskar jaden:)) men jag säger att det är en LÖGn den kvinnan överdriver mke såå hon ljuger Justin är inte pappan, Men en fråga tycker du om justin nu eller innan, asså jag menar stillen, musiken , och ja allt nu eller hur han var innan för att många säger att han är en diva innan gemför med då han var sen 2 år sen. själv tycker jag NUU han är mycket snyggare och har bättre röst, still jaa allt har förändrats som I like it men forfarande ingen JB fan ;))

     2011-11-11 / 21:40:04

    Postat av: Anna

NI kan rösta på justin på peolpe choice awards 2012 nu och justin är nominerad till ett pris vet inte vilket det var men han är nominerad så rösta på honom och glöm inte rösta på Taylor Lautner på favo action star ;))))) www.peoplechoice.com

     2011-11-11 / 21:42:51

    Postat av: Anna

http://www.peopleschoice.com/ :)) dena sidan är rätt

     2011-11-11 / 21:44:27


  Namn:
   Kom ihåg mig?
  E-postadress: (publiceras ej)
  
   URL/Bloggadress:
  
  Kommentar: