Hjälp med design?

Hej alla fina läsare, tyvärr tycker vi att vår design är lite "uttjatad" om man ska säga så och vi har lust med en ny design! Men vi suger tyvärr på att göra designer. Så om det är någon som är duktig och vill göra en design till oss, snälla kommentera detta inlägget så vi kan svara på din hotmail eller blogg. Vi skulle vara väldigt tacksamma om ni hjälper oss och ni får självklart en länkning till våra läsare. Tack på förhand :D♥


    Postat av: Kajsa

Hej, jag vet att det var ett tag sedan ni la ut detta inlägg men jag kan göra en heder åt er om ni vill?:) ni kan ju kolla in min blogg och se vad vi tycker (den tog en minut och göra brukar göra dom bättre!) men ni får bestämma om ni vill att jag gör en heder åt er? skicka bara ett mail när ni vet så jag vet om jag ska börja med en, säg även till om vi inte vill att jag gör någon heder.

(har gjort hedrar till ganska många, så kan det ganska bra nu)

     2012-01-11 / 20:40:53 URL: http://typkajsa.devote.se/


  Namn:
   Kom ihåg mig?
  E-postadress: (publiceras ej)
  
   URL/Bloggadress:
  
  Kommentar: