Start of something new, kap. 7.

Chloe

"A little birdie told me that you're going on a date with Jaden soon. If I was you, I wouldn't do it.. Anyways, that's your choice. Kisses baby xx"

Jag visste inte vad jag skulle säga, så det var Jordyn som bröt tystnaden.
- Asså vem är det som skickar sånna sms till dig?
- Jag har ingen aning, sa jag tyst.
- Bry dig inte om den personen Chloe, det är säkert någon som är avundsjuk på dig och Jaden.
- Mm...
Jordyn kollade ut genom fönstret.
- Jaden har kommit nu!
- Jag kommer, sa jag och glömde att jag ens har fått det smset.
Jag sa hejdå till Jordyn och mina föräldrar och gick ut.
- Wooooow, sa Jaden när jag kom ut.
- Hej Jaden, sa jag och vi kramades.
- Du är jätte vacker.
- Tack, sa jag och klev in i den stora svarta limousinen.



Jaden

Gud vad vacker hon är, tänkte jag. Hon är helt underbar.
- Vad tänker du på?, frågade hon mig och log.
- På hur vacker du är, sa jag.
- Aww vad gullig du är, sa hon och rodnade.
- Vill du ta ett kort?, frågade hon mig och log sitt fina leende.
- Ja visst, sa jag och tog upp min mobil från min ficka.
Vi tog minst 15 kort och satt och kollade på dom.
- Jag ska lägga ut en för dom är så fina, sa jag och kollade på Chloe.
- Gör du så, sa hon och blinkade.
Jag la ut bilden på oss och fick kommentarer direkt.
"Aww who's the girl Jaden? You look beautiful together". "Euuw who's that ugly bitch?!" "OMG JADEN DO YOU HAVE A GIRLFRIEND?!?!?". "Is that you girlfriend Jaden? You're cute together, but I wish that was me ;)" o.s.v.
Jag lät inte Chloe läsa de elaka kommentarerna och visade henne de gulliga.
- Vi är framme, hörde jag chauförren säga.
Han öppnade dörren för mig och jag skyndade mig till andra sidan för att öppna dörren för Chloe.
- Du ser fantastisk ut, sa jag.
- Tack Jaden, sa hon.
Vi gick in till byggnaden tillsammans.
- Jaden..?
- Ja?
- Var är vi?
- Du får se snart, sa jag och log ett hemlighetsfullt leende.
Chloe

- Jaden..?
- Ja?
- Var är vi?, frågade jag för jag blev faktiskt lite rädd.
- Du får se snart, sa han och log ett hemlighetsfullt leende.
Vi var vid en stor och tom byggnad utanför Hollywood.
- Kom nu, sa Jaden och tog tag i min hand.
Jag gick efter han.
Vi åkte upp med hiss och Jaden höll för mina ögon.
- Jaden, varför får jag inte titta?, och precis när jag sa det tog han bort sina händer från mina ögon och jag såg var vi var.
- Oh.. My.. Gooooooooood, sa jag.
Vi var på taket på en stor byggnad och det fanns ljus överallt på taket och man såg hela Hollywood därifrån.
- Gillar du det?, sa Jaden och skrattade.
- Gillar?! Jag ÄLSKAR det! Tack så mycket underbara Jaden!!, sa jag och kramade han.
- Allting för dig, sa han och log.
- Tack, sa jag och gav honom en snabb puss på munnen.
Vi satte oss ner och det kom en servitör.
- Haha är du seriös Jaden? En servitör?!
- Man kan inte äta utan en servitör, sa han och skrattade.
- God afton här är era menyer, sa servitören och gav oss varsinn meny och gick iväg.
- Hmm.. Allt ser så gott ut, jag vet inte vad jag ska ta för något.
- Inte jag heller, sa Jaden och skrattade.
När servitören kom så beställde jag och Chloe. Efter att vi hade ätit kom desserten och tillslut låg vi jämte varandra och kollade på stjänorna och på den fina utsikten. När klockan slog 12 bestämde vi oss för att åka hem.
- Vi är framme, sa chauffören.
Jag gick ut ur bilen för att öppna dörren för henne.
- Jag måste nog skynda mig upp, mina föräldrar är säkert oroliga.
- Okej, sa Jaden och lät lite ledsen.
- Men det var jätteroligt ikväll, tack så mycket Jaden.
- Jag hade också roligt och tack själv, sa han.
Vi kramade varandra länge.
- Okej, nu måste jag verkligen upp, sa jag och släppte han.
- Vänta en sista grej.., sa Jaden och kollade mig i ögonen.
- Vadå?, frågade jag nyfiket.
Han kom närmare mig och tillslut möttes våra läppar ganska länge. När kyssen var slut log jag.
- Hejdå Jaden, sa jag.
- Hejdå Chloe, sa han och väntade på att jag skulle gå in.
Nästa dag
Jaden

Jag vaknade av att min mobil ringde.
- Åå, vem ringer så tidigt?, sa jag och tittade på klockan.
- Hallå?, sa jag med en trött röst.
- Jaden?!?!, hörde jag.
- Chloe?
- Har du sett tidningarna och twitter?
- Nej.. Varför?
- Du kanske vill göra det..
- Vänta jag ska kolla tidningen och twitter.
Jag la tidningen jämte datorn och kollade båda samtidigt.
- Nej.. Detta händer inte..

Vad tycks? :D förlåt för att den är sen, men bättre sen än aldrig :D



  Namn:
   Kom ihåg mig?
  E-postadress: (publiceras ej)
  
   URL/Bloggadress:
  
  Kommentar: