Svar på tal!

Tack för att du följer bloggen by the way och jag ska det från första början när det hände. Jag och mina kompisar (som även driver denna bloggen med mig) hade en lektion vanligt när vi hade lust o kolla Jadens tweets. Vi såg att Jadens kompis Jordyn hade tweetat: tweeta mig och Jaden ert nummer så kommer Jaden att ringa fans. Vi blev väldigt glada o tänkte: tänk om Jaden ringer OSS? Därför började vi tweeta min kompis nummer till både Jaden och Jordyn. Vi tweetade minst 100 gånger. Jag var även beredd med kameran OM han skulle ringa. Vi satt o väntade väldigt länge (medan vi fortsatte att tweeta Jaden). Jag stoppade tillsist ner min mobil i fickan eftersom jag förlorade hoppet om att han skulle ringa. Men helt plötsligt börjar mobilen vibrera. Alla vi stannade och kollade på mobilen där det stod: DOLT NUMMER (till alla som frågar om hans nummer, vi har inte det han ringde med dolt). Min kompis svarade men jag hann inte filma dom första sekunderna, men sen var jag snabb med att filma och resten vet du nog. Svarar det på din fråga? :D





    Postat av: Samma fan ;)

Jaaa, tack så mycket. Fan vilken tur ni har. Önska jag också såg det. Men aja tack ♥

     2012-01-05 / 02:21:21


  Namn:
   Kom ihåg mig?
  E-postadress: (publiceras ej)
  
   URL/Bloggadress:
  
  Kommentar: